HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Ami kimaradt.

2013.05.26. 07:11 Krisz tigris

Mivel régen jártam erre, sok minden elfelejtődött közben. Azért van ami eszembe jut. Például, hogy haragszom Gegőre! Nem kicsit ám. Először is a szép piros lasztiból csináltam két felet. Olyan jó volt vele rohangászni, megtámadni, elkapni. Ezzel nagyon jól elszórakoztam napközben, amikor senki sem volt itthon. Képzeljétek el: KIDOBTA!!!!! Azt mondta szemét, és kidobta. Milyen dolog ez????? A másik játékom, hogy a kerítés mellett próbálom a szomszéd hatalmas szép kaniját fogócskázásra bírni. Ráugatok, mórikálom magam, aztán futok. Van amikor van kedve, van amikor nincs. Ennek a következménye, hogy ott már fű sem nő!  Szerinte a lapos orrú sem taposta így ki a füvet, mint én! Mert az egy lusta dög, én meg egy eleven, mozgékony csajszi vagyok! Ennyi ez kérem. A másik amiért haragszom, hogy mostanában reggel, miatta kell kimennem a lakásból, amikor a gazdi elmegy a dolgozóba. Tudom, mert Ő mondta. Pedig én csak jót akartam!!! A gazdi már rég elment, amikor felmentem megnézni, hogy Gergő jól van e???? Mivel csukva volt a szoba ajtaja, ezért nyüszögtem, hogy kijöjjön. Ki is jött, és nagyon mérges volt. Mert hogy nekem nem is szabad felmennem. Tudom, de azt hittem baja van, és azért nem kelt még fel! A másik, hogy hajnali nyolckor felkeltettem! Nem ismerem az órát, csak azt tudom, hogy a gazdi már régen elment, és azóta nincs mozgás. Már az is baj, hogy figyelek rá???? Ennek sem jó semmi! Szóval harag az van bennem, de mit csináljak, ők a nagyobbak!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr715318325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása