HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Karácsony!

2012.12.25. 08:56 Krisz tigris

Ma már mentünk sétálni. Itt ott volt csúszós az út!!! Ami gáz volt, hogy mindenhol kemény teteje volt a hónak, és amikor ráléptem betört. Azt hittem valaki követ, néha ijedten ugrottam arrébb. Gazdi jókat somolygott ilyenkor. Nem tudom miért kell a kisebbet kinevetni??? Tegnap valami csoda izgi nap volt. A gazdi is felmászkált az emeletre, és Gergő engem is felhivott!!!! Először nem mertem menni, csak amikor a gazdi is szólt, hogy mehetek. Aztán később magamtól is mentem, ez nem annyira tetszett Gergőnek. Azt mondta nehéz lesz majd leszoktatni róla. Gazdi megvigasztalta, hogy tényleg, főleg hogy ő elutazik, és biztos keresni fogom a társaságot. Nanáhogy!!! Főleg a gazdit! Volt fent a szobájukban egy nagy fa, világító izékkel. Aztán jöttek Sanyiék is, és ők is feljöttek. Volt egy csomó csomag, én is kaptam ám. Mindenki örült. Én is örültem volna, ha a fém dobozt kinyitják, és ami benne van, megehettem volna. De nem adták, azt mondták kaptam már vacsit. Miért gondolják, hogy az nem fért volna belém még?????? Jó illata volt. Kaptam játékot is, de azt senki nem dobálta nekem, így nem volt olyan nagy buli! Végig a gazdi lábai mellett ültem, mert nem akarták, hogy a szép fehér puha szőnyegre telepedjem. Amikor nem látták, azért szépen rácsúsztam!!!! Nagyon meleg volt fent, ezért én már lejöttem volna, de a gazdit nem akartam ott hagyni. Később végre ő is elindult lefelé, gyorsan bevackoltam magam a helyemre, reméltem hogy már nem megyünk vissza. Ez volt nálunk a karácsonynak nevezett buli, jó volt. Máskor is akarok ilyet!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr424980725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása