HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Vadászkutya akarok lenni!!!!!

2013.02.09. 04:46 Krisz tigris

Csak nem hagyják. Voltak események!!! Először is az időjárás! Ennyi havat, utána esőt sosem láttam, mint ami itt esik!!!! Este még majdnem meleg az idő, aztán reggel meglepetéssel látom, hogy megint hóval borított a táj, nem is kicsit. Konkrétan nekem a hasamig ért! Megkaptam a pulcsim, és indultunk sétálni. Isteni volt, én tapostam mindenhol össze meg vissza a havat!!! Aztán már lent a kórháznál fura nyüzsögést hallottam az árokban. Bementem megnézni. Láttam hogy ott a Vuk. / Ismerem mert már láttam, és akkor mondta  a gazdi, hogy ez a macskaféle, róka, és Vuk!/ Ami a lényeg, hogy valamit megfogott. Gyorsan neki akartam ugrani. Persze megint a póráz akadályozott benne, hogy megfogjam. Nem tudom miért nem enged el ilyenkor, hogy legyek így vadászkutya???? Vuk ott hagyta a zsákmányát! Fura szaga volt, nagyon izgatott lettem tőle. Aztán egyszer csak valami nagyon kellemetlen hangon elkezdett hangoskodni! Szégyen ide, vagy oda, de én ijedtemben kiugrottam az árokból, és egy kicsit be is pisiltem! Aztán a madár elrepült! Persze gazdi megint kinevetett, hogy megijedtem egy fácántól! A fene sem hallott még ilyen ronda hangú madarat!!!!! Ettől aztán egész séta alatt izgatott voltam, de nem volt semmi elkapni való, mert a macskák ilyenkor még alszanak. Másnap megint tükör jégen sétáltunk. Most már menetrend szerint jönnie kell az esőnek, aztán az is lefagy majd reggelre. Így működik ez nálunk!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr565070506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása