HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Szinte semmi.

2012.12.16. 10:56 Krisz tigris

Alig történik valami is. Mindig korán kelünk ezért nagy kört sétálunk. Valamelyik nap egy Vuk ment előttem az utcán. Ettől teljesen izgalomba jöttem. Éreztem a szagát, de nem engedtek utána. Ez milyen már? A róka sétálhat szabadon, nekem mint jó kutyának meg nem szabad megkergetnem?? Bosszúból jól megrángattam a gazdit. Azt mondta kergemarhakór vagyok!!!!! A végére megbocsájtottam neki, és normálisan közlekedtem, had legyen jó napja. A héten valamelyik nap idegenek jöttek, akik néha járnak erre. Gergő kollégái, ismerem őket. Kimentem a jó kis meleg házamból, hogy lássák ott vagyok, de majd megvett az isten hidege, reszkettem!!!!! Jól kinevettek! Gondoltam, hogy jól megharapóm őket, de inkább méltóság teljesen távoztam vissza a helyemre! Levannak...........!!!!! Tegnap egész nap esett az eső. Nem hogy esett, szakadt. Nem is mentem ki. Jó volt mert a gazdi kötögetett, ott ült mellettem, néha megsimogatott. Vagy éppen elkezdtem játszani a gombolyagjával, vagy ráfeküdtem a takarójára. Jól telt a nap. Viszont a kevés mozgás miatt, estére nem jött meg az ihletem. Ám de éjfél magasságában igen. Jeleztem is szépen, halkan, hogy itt bizony baj van. Gazdi nem akarta megérteni, vissza parancsolt a helyemre, és simogatott. Ez jól esett, ezért egy darabig nyugiban voltam, de aztán csak hívott a természet, és megint nyüszögni kezdtem. Végre megértette, és kiengedett. Azt mondta ebből ne csináljak rendszert, mert agyon üt!  Tudom, hogy csak mondja, úgy sem tenné meg! Van egy öröm kifejezésem, amikor valaki hazaér. Leteszem a fenekem a szőnyegre, és elkezdek rajta csúszni. Persze viszem a szőnyeget is! Eszti ilyenkor mindig azt mondja, hogy vagy hasmenésem van, vagy gilisztás vagyok!! Butaság, csak éppen örülök, mondja a gazdi is, de nem hisz neki sem! Pedig tényleg csak örömködök. Megyek mert a gazdi azt akarja, hogy mozogjak nap közben, ezért kizavar!!!! Pedig én el vagyok az éjszakai sétával is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr684967919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása