HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Semmi sem jó!!!

2012.06.26. 08:45 Krisz tigris

Nem is értem. Nagyot sétáltunk, ott ahol a macskák szoktak lenni nem enged el, pedig mekkorát rohanhatnék!!! Viszont a réten mehetek, most ott szaladtam egy jó nagy kört. Húdejóvolt!!!!! Aztán megint találtam egy jó érett, alaposan felázott tetemet! Annak rendje módja szerint felvettem a szagot. Közben a gazdi hívott, rohantam hozzá boldogan, hogy megmutassam, hogy milyen ügyes vagyok! Az hogy nem örült nekem, enyhe kifejezés. Oké, adott jutifalatott, de az öröm helyett undor volt az arcán. Nem is értem. Azt mondta, hogy iszonyat büdös vagyok, és most szembe se jusson hozzáérni! Nem is akartam, de ez most nagyon rosszul esett. Azt nem is tudtam, hogy otthon még rosszabb vár rám. Most csak szimplán belerakott a nagy kádba, és nem is volt benne jó kis langyos víz, hanem a csőből locsolt, majd behabosított, de nagyon, utána megint esőféle az arcomra, meg mindenhova. Megtörölt, és csak ezek utána kaptam vacsit. Igaz előtte volt puszilkodás, de..... Utána már nem is engedett ki, mert hogy megfáznék! Nem vagyok hal, hogy állandóan vízben legyek, és még esőben sem szoktam megfázni! Hogy magyarázzam meg, hogy ezeket a dolgokat én ösztönből teszem, és az nem is rossz szag, és utálok fürdeni?????? Gondol, gondol, gondol......

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr504611625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz tigris 2012.06.27. 20:43:22

Legalább is annak képzeli magát!!!!
De a szagokban már tényleg jó!
Mármint jó büdös tud lenni!
süti beállítások módosítása