HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

A hét.

2013.01.12. 08:14 Krisz tigris

Nem sok minden történt. Reggel séta, jó korán! Aztán gazdi készülődik, és elmegy dolgozni. Engem idebent hagy!!! Ez tetszik, bár először nem értettem. Most már annyira belejöttem, hogy éppen kirohanok az előszobába, képen nyalom, és már húzok is vissza a helyemre. Aztán Gergőék lejönnek, na ők nem hagynak bent!!! Pedig elbújok, az ágy alá, de megtalálnak. Napközben őrzöm a házat, nem túl nagy elánnal! Bent vagyok a házacskámban, és csak akkor megyek ki, ha a többi kutya akciót jelez! Az meg a postás csak, vagy szabadon mászkáló, garázdálkodó másik kutya!!!! Aki be akar jönni, az had jöjjön! Akkor megyek csak ki a lépcső alól, ha éppen már a lakás bejáratánál van az illető. Persze csak azért, mert nehogy engem kint felejtsen! Azt mondták nem vagyok a házőrzők gyöngye!!! Nem is igaz, mert ha bent hagynának, akkor nem engednék be senkit sem! Nem értik, hogy én lakás kutya vagyok???? Ma reggel nagyobb séta volt, ez szabad nap. Holnap meg később megyünk, és akkor a szőlősbe!!!! Szuper lesz. Azt nem is mondtam, hogy valaki állandóan fehér, hideg izét szór szana meg széjjel! De tényleg! Este gazdi megjön, ellapátolja, szépen tisztára teszi a járdát, utcát, végre nyugodtan mehetek pisilni, nem leszek vizes. Reggel meg csodálkozva látom, hogy valaki visszatette!!! Gazdi megint lapátolással kezdi a napot!! Ez minden reggel így megy. A szagok is jól elbújnak a fehér izé alatt. Muszáj ásnom, kotornom, bebújnom mindenhova. Gazdi nem érti, hogy ilyenkor miért nem zavar az hogy vizes leszek???? Ez más, ilyenkor vadászkutya vagyok, egyébként meg kényes ölebecske! Csak ezt ő még nem tudja! :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr145013485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása