HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Séta!

2013.01.06. 08:37 Krisz tigris

Annyira vigyázok a gazdira, hogy bármerre is megy, ott vagyok a közelében. Amit nem annyira szeretek az a fürdőszoba, de még oda is beülök, ha éppen használja a zörgő fehéret, vagy fürdik. Ma a lábán volt valami fehér hab, én meg lenyaltam, mert biztos finom. NEM volt az! Köhögtem tőle, gyorsan ittam rá vizet, de elég fura íz maradt a számban! Gazdi meg jól kinevetett, hogy az szappanhab, és nem kaja! Akkor minek teszi magára???? Ma végre arra mentünk, ahova Gergő szokott vinni!! Vajon elenged a gazdi is??? IGEN!!! Elengedett, és nagyon nagyot rohangásztam. Hú de jó volt!!! Arra azért vigyáztam, hogy nehogy eltűnjön nekem útközben. Amikor nagyon lemaradt, akkor visszamentem. Sőt ha hívott is elfutottam, ha nem is hozzá, de legalább mellette. Remek séta volt. Gazdinak is jót tesz a hegymászás, szerintem kissé meggömbölyödött amíg nem volt itthon! Amit külön élveztem, hogy a hegyoldalban kis házak vannak bedugva. Rájöttem, hogy feltudok menni a tetejére, és oda a gazdi nem követ. Fentről néztem le, olyan pici volt! Annyira tetszett, hogy ezt az összes kis háznál eljátszottam. A gazdi hangosan nevet rajta, ez meg nekem is tetszik!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr545000821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása