HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Megint fura hét volt.

2013.01.18. 16:03 Krisz tigris

Az első nap nem ment dolgozni, ezt nem is értettem. Közben meg volt annyi hózás!!! Lehet azért nem ment el??? Megint pakolta a szekrényeket. Azt hittem el akar tűnni!!! Szépen a szoba közepére feküdtem, a lába alatt voltam mindig, nehogy itthon felejtsen. Nagyon izgultam, de aztán rend lett, és szépen becsukta a szekrényeket, nem volt elől nagy táska!!!! Másnap viszont tiszta jég volt minden, nem lehetett sétálni. Az én kis tappancskáim is csak úgy csúsztak szana meg szét! Semmi gond, jól elvagyok én a lakásban is. Gergő kihívott, és elmentek dolgozni. Este viszont a gazdi hamarabb hazaért, ez jó dolog ám, mert beenged, játszik velem, aztán később kapom a vacsit is. Mostanában kissé csökkentett adagot!!!!! Nem halok éhen, csak fura. Tegnap viszont korán kelt, és később ment el itthonról! Ez is új dolog. Azt mondta dolgozni fog, de ez nekem gyanús! Sajna később is ért haza, de ma megint itthon van, persze megint szakad a hó!!! Mondom én, hogy nem megy el ha esik a hó . Az viszont szuper volt, hogy még-egyszer mentünk sétálni. Nem a nagy körutunkon, hanem csak le a boltig, meg vissza. Sőt én majdnem autókáztam is! Gazdi már majdnem bent volt a boltnál, én még az árokban kerestem a macskát, amikor egy nő kinyitotta a kocsija ajtaját. Nekem sem kellett több, gyorsan beültem szépen az első ülés elé!!!! A gazdi kihívott, és jól leszúrt!!! De ott nem esik, és meleg van, és nekem semmi gondom a kocsikázással!!!! Akkor gyalog megyünk haza! Jól megrángattam útközben, hátha meggondolja, hogy legközelebb talán nem gond ha kocsikázni akarok!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr185025673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása