HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Ruhát kaptam.

2013.01.19. 09:46 Krisz tigris

Sosem volt ilyenem, nem is vágytam rá, de a gazdi azt mondta, hogy baromi hideg van kint, és ezért muszáj. Ha muszáj, akkor muszáj!!!! Tényleg jó volt! Mehettem a hóban, az árkokban, és nem fázott a hasam. Először kicsit fura volt, de jól esett a melege. Nagyot sétáltunk, voltam mindenhol, jót játszottam, kergettem macska lábnyomot, elbújtam bokor alá, benéztem a kedvenc helyeimre. /Ott láttam valamikor macskákat, mindig meg kell néznem./ Amikor hazaértünk Gergő megkérdezte, hogy mi a fene ez rajtam?? RUHA nem látja??? Szerinte izompóló. Szerintem meg mindegy hogy minek hívja, tök jó, és még szépen is nézek ki benne, a fekete bundámmal, na meg a rózsaszín pórázommal!!! /A feketét sikeresen tönkre tettem./ Ő is azt mondta, hogy szép vagyok! Na csak azért!

2013 január 062.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr795026706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása