HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Szőlős.

2013.02.10. 08:49 Krisz tigris

Ma megint korán ébredtünk, de nem kelt fel, illetve visszafeküdt, azt mondta tanul. Az mi jelent??? Mert én is sokat tanulok, de nekem nincsenek zörgő papírok a kezemben. Azt mondta, hogy ma később indulunk, mert a szőlősbe megyünk!!! Hurrá, akkor jó leszek, és türelmes. Egy darabig sikerült is, aztán már nehezen bírtam magammal. Végre öltözni kezdet!!!!!!! Kivételesen formát bontott az időjárás, mert nem eső esik, hanem gyönyörű hóesés volt megint. Igaz alatta jég van, de akkor is szebb, jobb mint az eső! Tudjátok a gazdi hogy nézi meg, hogy csúszik e az út???? Képzeljétek futok a hosszú pórázon, amit egyszer csak befékez. Ha megtudok állni, akkor semmi gond. Ha csúszik a négy lábam négy felé, akkor óvatosan közlekedik!!!! Na, ez milyen??? Szerintem ombucmanónak való esett!!!!! Isteni volt menni, a reggeli csöndben hóesésben! A többi kutya még nagyban feküdt a vackán, nem is vették észre, hogy arra felé járok, kivéve az undok pulit a sarkon. Felértünk a szőlős tetejébe, elengedett a gazdi. Imádom, akkorákat rohangászok! Sokszor kicselezem a gazdit. Elfutok felfelé, aztán nagy körben vissza, és egészen távolról másik irányból kerülök elő!!! Nagyokat nevet velem, szerintem tetszik neki a játékom. Ma viszont nem tudta megnézni, hogy csúszik e az út, mert én szabadon rohangásztam, és hatalmas hátast dobott. Nem is tudom, hogyan csinálta, hisz ott nincs aszfalt, ami csúszni szokott? Mindenesetre a föld megremegett. Ijedten futottam hozzá. Amikor odaértem hozzá, azt láttam, hogy a kezével föl és le kalimpál, a lábait meg nyitja, zárja. Ez valami roham???? Még jobban megijedtem, valaki segítsen már!!!!! Nem volt senki a környéken, ezért én próbáltam meg felhúzni, meg nyalogattam a képét, hogy magához térjen. Erre nagyon nevetni kezdett!!! Ez még a roham, vagy most tényleg hanyatt fekve röhög???? Végre feltápászkodott. Akkor mutatta, hogy hóangyalt készített!!!! Nem tudom milyen a hóangyal, de ez szerintem egy hóember képe volt! Nem nyitok vitát róla, legyen ahogy akarja, csak lássam, hogy tényleg jól van!!!! Tényleg jól volt, vigyorgott, meg szépen közlekedett. Ezek után én is nagyon rendesen mentem mellette, hátha megint rohama lesz!!!! Ez így eléggé lefárasztott, de semmi gond, most megyek ágyacskámba és pihenek. Persze azért időközönként kimegyek a konyhába és megnézem, hogy jól van e????

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr275072189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzskamu 2013.02.26. 08:16:49

Nagyon jót nevettem! :)
süti beállítások módosítása