HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Nagylány.

2013.05.25. 15:35 Krisz tigris

Igenis az vagyok. Ezt a gazdi mondja, hogy látja, hogy már végre nagylány vagyok, nem tini. Pedig nem is azért, hanem szeretettből is sokat változtam. Sokkal nyugodtabb, szófogadóbb vagyok. Már az utcában is simán megyek a gazdi mellett, nem húzkodom ki a karját. Néha nyüszögök, mert azért ez nem kéjmámor nekem, de olyankor szól, hogy csendben, rendesen menjek, és én igyekszem. Már tudom, hogy mikor van szombat, akkor nagy körre megyünk, vasárnap viszont fénypont, mert akkor a szőlősbe, szabadon!!!! Volt vadászatom!!! Egyik reggel töksötétben sikerült megcsípni egy fekete macskát. Hú de jót játszottam vele, amíg a dög fel nem szaladt a fára!!!! Oda nem tudok utána menni. Ami gáz volt, hogy még fél óra múlva is, szőrt köhögtem fel! Gazdi azt mondta, hogy megérdemlem, miért kellett megrágnom a macsekot???? Szerinte játszani kellene vele!!! Mit képzel ez rólam??? Az ősi ellenséggel nem haverkodunk! Kaptam kullancs elleni cseppeket. Ennek nem örülök, mert nagyon jó móka volt, hogy a gazdim minden este szépen végig bolházott, aztán ha talált, akkor hozta a kiszedőt, és kiszedte belőlem. Közben rengeteg simi, meg okos Fruzsi, ügyes Fruzsi volt ám! Kapok egyébként sokszor dicséretet, de ez plusz volt. Mit is írjak még??? Ja tudom már! Majd minden reggel látok Vukot. Ezt a gazdi hívja így, szerintem macska, csak lomposabb a farka. A múltkor meg két őzsutát láttunk. Ott álltak a szőlősben, és vártak minket. Amikor közelebb értünk, meggondolták magukat, mégis elszaladtak. Engem meg nem vett le addig a pórázról, ameddig jó messze nem mentünk onnan. Milyen dolog ez??? Sebaj, megbüntettem érte ám. Visszafelé úton, jól előreszaladtam, és bementem a faluba egyedül. Azért amikor kiabált, visszamentem hozzá, mert rendes vagyok. Jól megszidott, és azóta már jó előre rám teszi a pórázt, hogy nehogy megint előreszaladjak. Most már nem tenném, de késő. Azt bírom ám, hogy mindent megmagyaráz, és én szépen megértem. Szól, hogy szépen megyünk át az úton, mert ott jöhet autó! /Hajnali négykor?/ Azért szépen megyek, mert tudom hogy mit akar, és szeretem ha dicsér. Ilyenkor szokta mondani, hogy lassan tényleg nagylány leszek, szépen okosodom!  Szerintem eddig is az voltam, csak titkoltam!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr665317616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása