HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Kiderült.

2013.01.05. 06:44 Krisz tigris

Valamikor nagyon is korán keltek a lányok!!! Már ez fura volt. Az még inkább, hogy nem indultunk el sétálni!! Ők viszont Gergővel beültek a kocsiba, és elmentek. Gazdi könnyes szemekkel búcsúzott. Nem fog visszajönni???? A kocsi nélkülük jött vissza!!! Mi lesz ebből??? Este Gergőék adtak vacsit. Igyekeztem rendes kislány lenni, nehogy ők is elmenjenek. Kétszer mentem csak fel az emeletre. Az egyik alkalomkor elfelejtették, hogy nekem jár a vacsi. Csak szólnom kellett!!!!! A másik viszont nagyon ijesztő volt. Kintről sikítás, durrogás hallatszott, és fények ugráltak. Nagyon megijedtem, felrohantam, és bebújtam az asztal alá. Remegtem, alig kaptam levegőt! Hiába vettek ölbe a csajok, srácok, én csak reszkettem. Adtak egy tál vizet, és azt egy helyben megittam, de ez sem használt. Eszti fogott valami gyógyszert és lenyomta a torkomon, az egy kicsit megnyugtatott. Rendesek voltak, mert megengedték, hogy fent aludjak mellettük, és az nagy segítségemre volt, sőt még a párnámat is felhozták.Végre abbamaradt a durrogás. Egyszer meg senki nem volt itthon, és nekem meg már vacsora időm volt. Képzeljétek Sanyi feljött és adott nekem vacsit. Szeretem őtet is. Ami nagyon klassz volt, hogy Gergő olyan helyre vitt sétálni, ahol szabadon rohangászhattam!!!! Neki mondjuk vissza is mentem, ha hívott!!! Imádtam érte. Aztán egyik este Gergő megint elindult kocsival, és csak sokára jött vissza. Hozta a gazdimat!!!!! Annyira örültem neki, hogy végre előkerült!!!! Bár rám ijesztett, mert bejött, aztán megint kiment a kapun, sírni kezdtem. A csomagját hozta be, mert Gergő ment tovább. Kezd minden visszaállni a rendes kerékvágásba.Sokat pörög most itthon, megy a nagy fehér a fürdőben, meg mosogatás, főzés, de nap közben felöltözve ő is elment valahova. Azt mondta dokihoz, és délután mi is megyünk. Aztán jöttek Sanyiék, és ültek beszélgettek, én meg nem mehettem be a konyhába, pedig most igyekszem a gazdi közelébe lenni, nehogy megint elvesszen! Kocsival elvittek minket Sanyiék a doki bácsihoz. Még mindig hideg az asztala!!!! Valami kütyüvel keresett bennem valamit, ami nem volt meg. Csipet kerestek!! Ha nincs, akkor kapok másikat. Nem volt kellemes, mert nagyon vastag tűvel szúrt meg!!!!! Aztán a másik oldalamra is kaptam szurit, az nem volt vészes. Megmérte a fenekem, meg egy csomót irkált, pedig én jöttem volna már efelé. Most már hivatalos kutya vagyok, azt mondták!!! Eddig mi voltam??? A lényeg, hogy visszaállt minden a rendes kerékvágásba .  Mindenki itt van körülöttem aki számít!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr764999145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása