HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Van labdám!!!!

2013.06.08. 08:25 Krisz tigris

Bizony ám! Szereztem magamnak. Volt itt valami kirakodó.  Minden ház előtt kupacok, különféle dolgokból. Nagyon izgi volt, sok sok idegen szag, érdekes dolgok. Ami nem tetszett, sok idegen autó, még hajnalban is!! Az emberek meg olyan nemszeretem fajtából valók! Aztán az egyik kupacnál megláttam egy ragyogó szépségű, bőrfocit!!!! Muszáj volt érte mennem. Ami meglepett, hogy amint felugrottam a kupacra, az elindult lefelé velem. A gazdi is csak nézett, aztán kitalálta, hogy ráugrottam egy gyerek műanyag bicajra, és az bizony gurult lefelé. Nem hagytam annyiban a dolgot, és visszamentem a lasztiért. Le is hoztam szépen, és odaadtam a gazdinak, ő hazahozta nekem. Van benne örömöm!!! A gazdi elég béna, nem tudja jó messzire rúgni, viszont Gergő az aztán olyan labdákat ad, hogy öröm nézni is, hát még utána szaladni, elkapni. Ami még plusz, hogy egy kicsit lukas, és eltudom kapni, hozni, vinni! Szuper!!!! Sokak szerint a labda nagyobb, mint én! Ez szerintem nem is igaz! Egyébként is a hétvégén valaki megállapította, hogy mennyit nőttem!!!! Már csak mosolygunk rajta a gazdival, nem magyarázkodunk, hogy én bizony már egy nagylány vagyok, és régóta nem növök. Azért mindig kihúzom magam, hogy lássák, hogy tényleg szép nagylány vagyok! Az idei tavasz az érdeklődés hiányában elmaradt!! Volt egyszer nagyon meleg, aztán mostanában nagyon hidegek vannak, gyakori viharok, égzengés, villámlás, széllel. Volt este amikor a gazdi betakart, mint télen szokott, bizony jól is esett! Másnapra meg meleget csináltak, ez azért jobb, mert a takaróval nem simizik a gazdi úgy. Azt meg szeretem!!!! Megyek ki mert végre megint süt a napocska, és melegít is!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr185350713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása