HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Ruha!

2013.01.20. 09:38 Krisz tigris

Azt láttam, hogy később de öltözik, jó vastagra! Jól teszi mert hideg van kint. Aztán már rajta kabát, kesztyű, bakancs, és a kezében a póráz, de nem adja rám a ruhámat!  Mivanmár??? Szépen leültem a radiátor elé, ahova tegnap tette száradni, és vártam. Leesett neki!!!! Jót nevetett, de rám adta. Na akkor futás, és persze mivel hétvége van, a SZŐLLŐSBE!!!!! Annyira jó volt. Szabadon jöttem mentem, rohangásztam. Most már kevesebbszer hív vissza, tudja, hogy okos vagyok, és nem bóklászom el! Sőt, ha nagyon lemarad, akkor megállok, és megvárom. Ma hozta magával a fényképezőgépet, ez is jó, mert akkor elfoglalja magát. Béke, és csönd, rengeteg nyom, jó séta ez!!! Lefotózta a nagy túrásokat, szerintem a szél hozta oda, szerinte meg a vaddisznók! Olyat még nem láttam közelről, de lehet nem is szeretnék, annak nagy agyara van ám. Tudom, mert mondta! Most pihenünk, elfáradtunk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr165028323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása