HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Pöttyös laszti.

2013.03.10. 16:38 Krisz tigris

Előbb elmesélem, milyen ostobaságot csinált már megint a gazdi!!! Az tényleg nem semmi volt ám. Amikor beenged a lakásba megtörli a mancsaimat. Ez még rendben is van, de.....  Azt mondja, hogy kéri a kezem!!! Nekem olyanom nincs! Már rájöttem, hogy olyankor a mellső lábaimra gondol. Ennek is van ritmusa. Az első a jobb mellső, aztán a bal első, utána a jobb hátsó, majd utoljára a csiklandós bal hátsó. Már készülök, úgy helyezem a súlypontomat, hogy ne boruljak fel, és kicsit megemelem a lábikóm. Valamelyik nap mondja, hogy kéri a kezem, és erre mit csinál?? Megemeli a hátsó lábam. Szégyen ide, vagy oda, én bizony felborultam mint a büdös bogár. Amit még megtetézett, hogy irgalmatlanul kinevetett!!!!! Milyen dolog ez, nem én voltam az ostoba, hanem Ő. Rájött, mert bocsánatot kért, de akkor is nevetés volt a hangjában! Azért megbocsájtottam neki, had örüljön. Na de térjünk csak vissza a lasztihoz! Tegnap reggel séta közben, szokásomhoz híven, bementem minden árokba, ahova csak beenged. A bolt mellett a híd alá is. Egyszer csak megláttam egy gyönyörűséges piros, pöttyös labdát. AZ NEKEM KELL!!! Nagy volt, és nem tudtam megfogni, hogy kihozzam. Sírtam, nyüszögtem, morogtam, de csak nem találtam rajta a fogást. A gazdi végre rájött, hogy valami nincs odalent rendben, és utánam jött. Azt mondjuk nehéz lenne leírni, hogy miként, mert az inkább csúszás, meg négykézlábolás volt, de jött!!! Kimásztunk, és hozta nekem a labdát, de nem adta oda, belerakta az egyik szatyorba. Nem abba, amiben már volt székletmintám, tisztába. Hazaértünk vele. Én végig nagyon boldog voltam, hogy ott van a szép labda, és az enyém lesz. Mindig a gazdi lába elé mentem, hogy megnézzem, hogy megvan e még???? Itthon levette rólam a pórázt, nyakörvet, és utána végre kivette a szatyorból a lasztit, majd jól elrúgta nekem!!! Olyan boldogan rohantam utána. Ahogy utolértem, sikerült úgy belekapnom, hogy végre kilyukadt!!!!! Azóta szépen befér a számba, és most ezzel rohangászom istenieket. A gazdi meg azt mondta, hogy menjek a túróba, ezért csúszott, mászott, koszolta össze magát, és cipelte hazáig, hogy én meg rögtön tönkre tegyem??? Azért van nem, hát de!!!! Nekem ez így  tetszik! Készített fényképet is a háromoldalas labdámról, majd berakja ide is. ha működni fog rendesen a gép. Na megyek ki labdázni!!!!


Nem adom neked!!!!!!!.jpeg

Fruzsi és a pöttyös laszti.jpeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr835126091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása