HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Változások.

2013.01.13. 10:24 Krisz tigris

Az egyik este nem adott vacsit!!! Ez milyen dolog??? Direkt, nem elfelejtette ám!! Azt mondta kissé kövér vagyok, pedig nem is igaz, csak a hátsóm gömbölyödött ki. Akkor neki meg egyáltalán nem kéne ennie!! Jó kislány vagyok, nem hisztiztem. Neki meg lelkiismeret furdalása volt ám, mert reggel egy picivel bővebben kaptam reggelit, meg este korábban vacsit. Na akkor ez így rendben van. Ma megint fura reggel volt. Korán kelt, de mindenfélét csinált, ahelyett, hogy mentünk volna sétálni!!! Elpakolt a konyhába, ide ült a gép elé, havat lapátolt /megint valaki leszórta ide,/ fürdött, /pedig azt séta után szokott/, lehet hogy ma nem lesz séta???? Egyszer a vacsora marad ki, máskor meg a séta??? Már világos volt, amikor végre felvette a sétálós rucit, és elindultunk. A szőlősbe!!!!! Csuda klassz volt. Annyit rohantam, hogy már kilógott a nyelvem is!!!! Sok lábnyom volt ám. Láttam a nagyfülűét, meg Bambiét is, és voltak nagy agyaras túrások is!!!! Ezer meg ezer érdekes szag, nyom, és hatalmas terület. Lehetett futni, menni szagokat keresni. Gazdi is jót mászkál, főleg amíg kiértünk. Szép piros lesz a feje, mert magasra megyünk. Visszafelé van egy cölöp sor, ott meg szlalomoznom kell!!!! Nagyon szépen tudom csinálni, mert megszoktam, hogy a pórázzal irányít! Meg egyébként is ügyes kutya vagyok!!!! Jó kis séta volt, érdemes volt kivárni!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr435015104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása