HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

TÉL!!!

2012.12.09. 08:43 Krisz tigris

Ezt a gazdi mondta, hogy most az van. Nem túl kellemes idő van mifelénk. Gazdi szerint Szibériai időjárás van. Hideg, hó, és szél! Ez persze nekem nem okoz gondot, jól el vagyok vele. Bár néha úgy belekap a szél a füleimbe, hogy alig tudok a földön maradni. A szagok a fehér izé alá bújtak, most már kikeresem. Csak közben nagyon fázik a nózim, meg belezavar valami a látásomba!!!! Nagy fehér izé lesz az orrom hegyén! Kétségbe esetten néztem a gazdira, erre megtörölte a kesztyűjével. Azt mondta ez hógolyó! Egyik reggel egy fehér valami ült a hóban, két nagy fehér golyó egymáson. Messziről fenyegetően nézett rám, ezért óvatosan bekerítettem. Amikor már egészen a közelébe értem, jól megtámadtam. Szana meg szét tiportam, aztán győzelmi táncot jártam a tetemén!!!!! Gazdi hangosan nevetett, hogy jól legyőztem szegény ártatlan hó embert!!!!! Minek jött az utamba????A kinti házamba is rakott ki Gergő nekem egy jó meleg párnát, azóta ki sem dugom az orrom belőle, csak ha hallom hogy a többi kutya valami akciót jelez. Sanyi is itt volt valamelyik nap, hallottam a kocsi hangját, tudtam hogy ő jött, minek mentem volna ki???? Erre ő jött be a lépcső alá, és megkeresett, majd somolyogva mondta, hogy lusta vagyok! Nem lusta, okos!!!! Minek mennék ki, ha tudom, hogy ő van itt???? Ma reggel megint cudar szél fújt. Hoztak egy pulit is sétálni, a parkig kocsival!!!! Ott meg kabátot adtak rá!!!!! Milyen vicces! Remélem a gazdi nekem nem talál ki hasonlókat!!! Nincs rá szükségem, mozgok!!!!! Sőt ma már idomítottam megint a gazdit! Át akartam menni a túloldalra, mert ott tudom hogy jó szagok vannak, de ő nem eresztett. Rám ciccegett! Erre leültem, majd amikor indulni akart, akkor meglöktem a lábát hogy arra menjünk. Nem bántottam, csak finoman jeleztem, hogy nem jó az irány. Megértette, és szépen átmentünk a túloldalra. Ha néha nehéz is a felfogása, azért sok sok türelemmel, nevelhető!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr944955369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása