HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Bepisiltam!

2013.02.02. 08:31 Krisz tigris

Megint vége egy hétnek, és csak most jutok ide!!!!  A gazdi minden nap elment, jó korán, viszont átlagban egy kicsivel hamarabb haza is ért. Ez meg szuper!!!!! Történtek fura dolgok is. Az egyik este odaadta a konzervet, amit még karácsonyra kaptam. Azt hittem sosem kapom meg! Szokatlanul fűszeres volt, de nagyon finom. Megittam utána egy fél tálka vizet. Éjjel azt álmodtam, hogy pisilek!!!! Aztán felébredtem, hogy valamitől vizes az ágyikóm!!! Ki a fene akar ebben aludni??? Kerestem másik helyet, de nem nagyon találtam, mert a szoba ajtó csukva volt. Gazdi rám is szólt, hogy ne randalírozzak!!!! Alig vártam hogy végre nyíljon a szoba ajtó, és átmehessek a másik szobába a másik ágyacskámba. A séta után is ott feküdtem. Gazdi nem nagyon értette. Nézze meg az ágyam, vizes!!!!! Eszti is onnan zavart ki később, amikor ők indultak. Este megint a nagy szobában feküdtem le. Végre leesett a gazdinak, hogy valami nem stimmel az ágyammal. Azt hitte begyürködött valami, ezért szétbontotta. Nagyon meglepődött!!!! Na végre rájött, hogy valamitől vizes!!!! Csinált nekem új, tiszta ágyat, és végre békében alhatok! Az éjjel meg leesett hozzám a kispárnája. Hú de jó szagú, puha valami az!! Rögtön szépen behúztam a fejem alá. Egyszer csak felébredt, és visszavette!!! Milyen dolog ez???? Lehet legközelebb ellopom tőle, mert az jó nekem!  Ami fura még, az az időjárás. Reggel esik a hó, nagyon, nagyon. Aztán este még van belőle. Másnap tükör jég minden. Harmadnap meg esik az eső, és elmos mindent, kivéve a sarat! Van amikor a séta végére csöpög rólam a sár. Persze nem kerülöm ki a pocsolyákat, de akkor is. A talaj olyan mély, hogy van ahol térdig gázolok benne. Volt hogy este azon tűnődött a gazdi, hogy kefével tisztítson meg, vagy fürösszön???? Jó döntést hozott, kefélt, azt jobban szeretem, sőt....... Ma is megvolt a séta, jó nagy guriga. Végre már világosban, jó időben, bár sár még van. Legalább is én megtaláltam!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr485058018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása