HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Húha.

2012.12.24. 07:49 Krisz tigris

Tegnap esett a fehér izé!!! A gazdi kiment söpörni, jót játszottunk közben. A vége nem volt jó! Kimentem a kapun kívül, erre a gazdi rávert a popomra. Nagyon felvisítottam, mert nem vagyok hozzá szokva. Azt mondta a gazdi, hogy inkább én sírjak, ne pedig ő, ha történik velem valami!!!!! Na, jó legyen neki, nem mentem ki, hiába volt nyitva a kapu. Este viszont változott az időjárás, eső kezdett el esni, és lefagyott. Ezen érdekes volt közlekedni. Csúsztam másztam. Most reggel is ilyen volt!!! A lépcső járda, minden lefagyva. Ezen nem volt könnyű kimenni, bejönni. Ma nem is mentünk sétálni. Nem is vágyok rá. A reggelit megkaptam, ez a lényeg. Most fekszem itt a gazdi lábánál, és várom hogy mi lesz!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr104979652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása