HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Fura hét.

2012.12.22. 09:09 Krisz tigris

Azzal kezdődött, hogy hétfőn nem csörgött a gazdi ébresztője. Rendes vagyok, mert ÉN szóltam neki. Valamiért nem volt túl boldog. Pedig én csak nem akartam hogy elkéssen!!! Azt mondta, hogy ezt ne tegyem máskor, mert most szabadság van. Tényleg az volt, néha játszottunk, azon kívül pihentünk. Jól telt a napunk. Másnap viszont később, de elindult valamerre. Akkor most mi van???? Korábban ért haza, mintha munkából jönne, és jól megvolt pakolva. Hiába szagoltam bele a szatyrokba, nekem nem volt benne semmi. Ezek után a konyhában tevékenykedett. Közben mindenhol felvette a szőnyegeket, és kimosatta a nagy fehérrel. Ez kitolás velem szembe, mert én szeretem ezeket a rongyokat!!!! Másnap megint elindult Gergőékkel, meg a kosarával. Most egészen hamar megjött, és éreztem, hogy ezek nekem való dolgok!!!! Nagyon megörültem neki. Valamelyik reggel elmentünk az alsó bolthoz, és nem vett semmit sem. Azt mondta megrendelte a kifliket karácsonyra. Az viszont fura neki, hogy az elit boltnál szépen csöndben várakozom, amíg a fenti az olcsóbbnál sírok! Nem tudom mit nem ért ezen, itt nem jönnek mennek autók, emberek, nem zavar senki, a fenti boltnál nagy a forgalom!!!! Az is fura, hogy mostanában egyre később megyünk sétálni!!!! Azt mondja, csak hogy szokjam. Ő nemsokára elutazik egy hétre, és senki nem fog hajnalban sétálni vinni. Ezt még értem, de ki fog engem hat előtt kiengedni?? Ki fog reggelit, vacsorát adni, és ki fog este betakarni???? Látom rajta, hogy ő is szomorú ettől, de akkor miért nem visz magával???? Azt mondja, hogy drága a repülő jegy, na meg ott is van egy anti szociális kutya, pont olyan mint én, és nem jönnék ki vele. Várom most az ünnepeket, de félek is mert a gazdi itt fog hagyni engem Esztivel, meg Gergővel!!!! Azt mondta ne izguljak, mert gondoskodni fognak rólam, Eszti még dolgozni sem fog menni, tehát sokat lesz velem!!! De akkor ki fog a gazdira vigyázni, ha én nem leszek vele?????

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr384977111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása