HTML

Egy kutya élete

Egy kétéves kutya életében történt változások.

Friss topikok

  • zsuzskamu: Nagyon jót nevettem! :) (2013.02.26. 08:16) Szőlős.
  • Krisz tigris: Ugye???? (2013.02.03. 07:17) Ruhát kaptam.
  • Krisz tigris: Legalább is annak képzeli magát!!!! De a szagokban már tényleg jó! Mármint jó büdös tud lenni! (2012.06.27. 20:43) Semmi sem jó!!!
  • Krisz tigris: @zsuzskamu: Mondtam, hogy ügyes kutya vagyok!!!! :-) (2012.04.21. 12:41) Hol is kezdjem????

Címkék

Archívum

Szombat van!

2013.01.26. 07:24 Krisz tigris

Ma nagyobb körre mentünk, de nem a szőlősbe. Akkor szombat van, ezt már tudom. Jó volt, volt sok érdekes szag. Na, meg jó kis meleg pulcsi rajtam, mert nagyon hideg van. A gazdi közben ment boltba is, de nem hozott szatyrot, nem is tudom, hogy vett e valamit, mert nem láttam. Viszont hamar megjárta! Furán zörgött a zsebe, megmutatta, abban volt valami tejföl! Azt én is szeretem!!! Ma már volt vitája miattam! Az utca végében egy puli lakik, aki mindenre ugat. Ő most az egyetlen, aki észrevételezi ha sétálunk. Ma kijött a gazdija, hogy miért kell neki minden nap miattunk felébrednie????? A gazdim több alternatív megoldást is javasolt neki. Vegyen be altatót. Vagy használjon füldugót. Fárassza le magát este, és akkor jobban alszik! Az ucsó, hogy tartsa bent a lakásban éjszakára a kutyáját. Egyik ötlete sem nyerte el a tulaj tetszését! Sajnálom, mi meg nem tudunk más úton lejutni az utcából! Szerinte mehetnék körbe. Ja, de akkor tizenhat hülye kutya tulajdonos szívná a vérünket!!!! Ha lehet maradunk az egynél inkább! Most meg Gergő szólt, hogy jöjjek be. Mászkál itt egy idegen blöki, meg kellett ugatnom! Behívtak, és közölték velem, hogy szoba fogságon vagyok,  mert nagy a pofám! Annyira nem bánkódok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavagyokdeegyeniseg.blog.hu/api/trackback/id/tr765044406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása